سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نت سرای الماس
 
قالب وبلاگ

بـِسـم ربّ الشـهدا

شهید «علیرضا قدرتی» در سال 1349 در شیروان دیده به جهان گشود و در سال 1365 به درجه رفیع شهادت نایل شد. در قسمتی از وصیت نامه این شهید دانش آموز می خوانیم: «از این که دل های شما را می آزارم مرا ببخشید. در این لحظات که این وصیت نامه را می نویسم، قلبم از شادی همه عاشقان معشوق دیده می تپد.


آری چون اندکی دیگر به میعادگاه یار می روم، باشد تا به یار خود بگویم «هل من ناصر ینصرنی» به جانشینان رسولت لبیک گفتم، می روم به میعادگاهی که شاید با معشوق وصلت کنم. از شما می خواهم که گریه نکنید که معشوقم دست رد به سینه من حقیر نزند و ما را پیش خود نبرد. تصمیم دارم با پدر و مادر عزیزم و خواهران و برادران چند کلمه ای صحبت کنم. روی همین وصیت نامه ای که باز می شود، امیدوارم مرا ببخشید... مرا حلال کنید. از سر تقصیرات من بگذرید. در آن نمازی که شب ها می خوانی مرا نیز دعا کن و از خدا بخواه که از تقصیرات من بگذرد...


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 92/12/28 ] [ 9:11 عصر ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]

جالب است:
سال 1393 با جمعه آغاز می شود و با جمعه پایان می پذیرد ...
کاش سال 93 سال ظهور آقا امام زمان (عج) باشد

...اَللّهمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج...

دوستان عزیز برای فرج آقا امام زمان (عج) دعاکنید%


[ یادداشت ثابت - سه شنبه 92/12/28 ] [ 9:0 عصر ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]
برای ماندنش به خدا التماس کردم

 از خدا خواستم از حمایت ما رو بر نگرداند 

  که من بی او هیچم نیمه شب ها برایش دعا کردم  

 اه کشیدم ولی او رفت

و خدا گریه هایم را نشنید و ندید

و دعا هایم را نشنید و  مورد اجابت قرار نداد

و او را برد و ان زمان بود

 که من از همه و هر چه داشتم بریدم

   و های های گریستم و او رفت

 و من فقط ناظر رفتن او بودم

 رفتنی که هیچ امیدی به بازگشت

ان ندارم ونخواهم داشت

 و من او را برای همیشه از دست داده ام

نه می توانم او را حس کنم

و نه در آغوش بگیرم

 او رفت گر چه برایم همیشه ماندگار است


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 92/12/26 ] [ 8:46 عصر ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]

حسین بن بشار باسطی می گوید: به امام رضا ـ علیه السّلام ـ نامه ای نوشتم که: یکی از خویشان از دخترم خواستگاری کرده ولی بد اخلاق است اکنون چه کنم؟ حضرت فرمود:اگر بد اخلاق است دختر به او نده.

همسر خوب یکی از بزرگترین نعمتهای الهی می باشد و این نعمت بزرگ عامل سعادت خانواده ها، مایه پیشرفت در امور مختلف، آرامش دلها، و تربیت صحیح فرزندان می گردد. لذا در هنگام ازدواج باید به ملاک ها دقت گردد، به خداوند متعال متوسل شد و از وی استمداد نمود تا همسری مناسب نصیب انسان نماید. امام صادق ـ علیه السّلام ـ می فرمایند: «هرگاه کسی از شما قصد ازدواج کرد، سزاوار است دو رکعت نماز بخواند و خدا را بخواند که همسری عفیف و امین، با دیانت و متواضع و حافظ ناموس و اسرار ... نصیب وی بنماید».[1]

صفات مشترک همسران خوب:

1. ایمان و دینداری: امام باقر ـ علیه السّلام ـ می فرمایند: «شخصی به محضر رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ شرفیاب گردیده و در مورد ازدواج خود با آن سرور مشورت کرده حضرت فرمود: با شخصی که اهل دیانت و تقوا باشد ازدواج کنید.»[2] و در حدیثی دیگر امام حسن علیه السلام ـ به مردی که با ایشان درباره ازدواج دختر خود مشورت کرد ـ فرمود : او را به مردی با تقوا شوهر ده . زیرا اگر دختر تو را دوست داشته باشد گرامی اش می دارد و اگر دوستش نداشته باشد به وی ستم نمی کند[3].
[ یادداشت ثابت - یکشنبه 92/12/26 ] [ 8:38 عصر ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]
این ترفند فقط برای کسانی جواب میده که شماره مزاحمشون ایرانسلی باشه

این ترفند بر روی همه گوشی ها جواب میده

روش 1 :

وقتی مزاحم بهتون زنگ زد اون دکمه ی سبز روی کیبورد گوشیتون که عکس یه تلفن هست رو موقعی که گوشی رو برداشتید تا اونجایی که میتونید بزنید :
این کار باعث میشه نتونه تلفنشو قطع کنه (و مخابرات هم یه حالی میبره )

تست شده برای مزاحم تلفن ایرانسلی

ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 92/12/23 ] [ 1:10 عصر ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]
 لهجة کورمانجی زبان کوردی که تقریبا*ََ شاید حدود بیش از 75% کوردها با این لهجه تکلم می*کنند در کشورهای ترکیه، سوریه، شمال غربی ایران (شهر ارومیه)، شمال شرقی ایران (شمال خراسان)، شمال و شمال غربی کردستان عراق، کشور ارمنستان (اطراف ایروان)، کشور گرجستان، کشور آذربایجان، مناطقی از استان مازندران، مناطقی از استان گیلان، اطراف ورامین و فیروزکوه، و همچنین تهران و کرج تکلم می*شود.

 

در خراسان شهرهای قوچان، شیروان، اسفراین، بجنورد، کلات، لایین، باجگیران، آشخانه، چناران، فاروج، سملقان، درگز و درونگر، رادکان، و تقریبأ حدود 15% مردم ساکن مشهد به لهجهء کورمانجی تکلم می*کنند.

ادامه مطلب...

[ یادداشت ثابت - جمعه 92/12/3 ] [ 8:39 صبح ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]



* اگر از آن دسته افرادی هستید که تنها منابع خاصی را چک می کنید بهتر است از این نرم افزار استفاده کنید تا در زمان نبود اینترنت نیز به سایت های مجبوبتان دسترسی داشته باشید.

  شاید برخی از شما عزیزان جزو کاربرانی باشید که فعالیت‌تان در اینترنت به استفاده از چند سایت خاص محدود می‌شود.

البته بهتر است این گونه بگوییم که منابع اطلاعاتی شما در اینترنت چند سایت خاص است که همواره برای انجام کارهای خود به آن‌ها رجوع می‌کنید.

بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار ویژه‌ای استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مکان‌هایی که به اینترنت نیز دسترسی ندارید از سایت‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

منظور از انجـام این کـار استفـاده از نرم‌افـزاری مانند Offline Explorer است که به کاربر امکان می‌دهد سایت‌های مورد نظر خود را به طور کامل ذخیره کنید تا دیگر برای مراجعه به بخش‌های مختلف آن نیازی به اینترنت نداشته باشید.

این برنامه تمامی اطلاعات موجود در یک سایت از قبیل فایل‌های صوتی و تصویری، تصاویر و فایل‌های گرافیکی مانند فلش‌ها را نیز برای شما ذخیره خواهد کرد.


برای دانلود این نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


[ یادداشت ثابت - چهارشنبه 92/12/1 ] [ 8:1 صبح ] [ رضا قدرتی ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 412175